ماجـرای متکی و دختــــر آتاتورک در مهمانی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



منوچهر متکی وزیر سابق امور خارجه کشورمان و سفیر پیشین جمهوری اسلامی ایران در ترکیه به ذکر خاطره‌ای پرداخت که در آن به ماجرای دختر آتاتورک و پسر امام خمینی(ره) در یک میهمانی اشاره شد.

متکی با اشاره به خاطره‌اش گفت:

«زمانی که در ترکیه سفیر بودم و حدود ۴سال طول کشید؛یک میهمانی ترتیب داده بودند، معمولا سفرا در طول سال ۱۵۰میهمانی دعوت می‌شوند و بنده هم در یکی از این میهمانی‌ها شرکت کرده بودم.»

چهار پنج نفر در یکجا ایستاده بودند که یکی از آنها خانم کاملا بی‌حجابی بود،بنده وقتی نزدیک شدم با همه احوالپرسی کردم و با ۴نفر که آقا بودند دست دادم ولی با آن خانم دست ندادم. این خانم از این اقدام آشفته شد و با صدای بلند گفت:

«اینجا کشور آتاتورک است چطور می‌توانی از دستور آتاتورک سرپیچی کنی؟!»

آن خانم سعی داشت در میان سایر سفرا پرخاش کند و چند بار این جملات را تکرار کرد.بنده هم خطاب به او گفتم:«حواس‌تان باشد،شما اگر دختر آتاتورک هستید من پسرامام خمینی(ره) هستم.»

لازم به ذکر است؛منوچهر متکی این خاطره را درجمع نمازگزاران مسجد ابوذر در آستانه سالگرد انقلاب اسلامی مطرح کرد.


باشگاه خبرنگاران





:: موضوعات مرتبط: تاریخی , ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : Bahram
ت : پنج شنبه 19 بهمن 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com